Mario GBA: Contact
Top 3 vragen
1. Wat is het verschil tussen losse cartridge, als nieuw, compleet en lelijk eendje?
2. Help! GBA pakt het spel niet
3. Hoe speel ik met vrienden?
Naar veel gestelde vragen
Langskomen?Geen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Vandaag zijn wij aanwezig tot 18.00u.
Inruil afgeven: Je GBA-inruil mag worden afgegeven nadat je ons inkoop formulier hebt ingevuld. Bij opsturen (of zonder afspraak afgeven op kantoor) verwerken we je inruil met 1 tot 3 werkdagen.
Bestelling afhalen: Zodra je GBA bestelling klaar ligt om op te halen ontvang je een email. Op werkdagen en zondagen ontvang je deze mail meestal binnen een uur. Als je haast hebt mag je ons altijd bellen!
Contact KlantenserviceWe vinden het leuk om je te helpen. Zo kun je ons bijvoorbeeld WhatsAppen voor product foto's.
BedrijfsgegevensGeen fysieke winkel Afgeven aangemelde inruil. Afhalen klaargelegde bestelling.
Adres | Mario GBAPampuslaan 180 1382 JS Weesp | Onderdeel van | Mario Team bv |
Rekeningnummer | NL68 INGB 0004493097 | KvK nummer | 86241214 | btw-id | NL863906771B01 |
|